Či už plánujete začať podnikať v oblasti potravinárskych služieb alebo prestavať svoj existujúci priestor, chladiaca vitrína by nemala chýbať vo vašej výbave. Musíte si vybrať takú, ktorá je pre vaše potreby najviac vyhovujúca. Napríklad požiadavky mäsiara na chladenie mäsa sa budú líšiť od požiadaviek kaviarne, ktorá potrebuje predviesť svoje šaláty, sendviče či zákusky v atraktívnej forme. Na druhej strane supermarket bude potrebovať najrozmanitejšie chladiace displeje. Rozhodne však nepodceňte kúpu chladiacej vitríny a vyberte si spoločnosť, ktorá má odborné znalosti a skúsenosti. Uistite sa tiež, že váš poskytovateľ poskytuje nepretržitú službu a servis. Vaše výrobky sú vašim majetkom. Neriskujte ich pokazenie tým, že si vyberiete spoločnosť, ktorá nepríde, keď ju budete najviac potrebovať.
Veľkosť vitríny, ktorú chcete vybrať, bude závisieť od rôznych faktorov, vrátane objemu jedla ktoré musíte vystaviť, jeho trvanlivosti či podlahovej plochy. Hlavnou výhodou chladiacej vitríny je to, že ľahko predvádzate výrobky, ktoré máte na predaj, a pritom ich uchovávate v chlade a sviežosti. Ich dvere musia byť sklenené, aby zákazníci mohli vidieť tovar vo vnútri. Ak vaši zákazníci vaše výrobky nevidia, budú sa musieť buď prehrabávať pri hľadaní požadovaného produktu, alebo môžu úplne opustiť priestory, ak nemôžu nájsť to, kvôli čomu prišli do vášho obchodu. To bude znamenať, že prídete o predaj, a teda aj o peniaze. Chladiaca vitrína je presne to, čo vaša firma potrebuje na zvýšenie tržieb.
Osvetlenie vašich produktov je kľúčom k ich prezentácii. Vďaka osvetleniu v chladničke vynikne tovar oveľa viac, ako keby bol umiestnený v tradičnej chladničke, ktorá sa rozsvieti iba vtedy, keď otvoríte dvere. Rôzne typy vitrín majú rôzne typy žiaroviek, ktoré môžu skrášliť určité výrobky alebo určité odtiene, ktoré môžu na zákazníkov pôsobiť veľmi dlho. Tiež si môžete nechať osvetlenie vo vitríne prispôsobiť alebo pridať dodatočné osvetlenie v závislosti od vašich konkrétnych potrieb.