Oblečenie robí človeka. Veľa vypovedá o tom, aký máte vkus alebo estetické cítenie. Taktiež vypovedá o tom, ako sa o seba staráte a či vám na sebe takpovediac záleží. Samozrejme, nie každý z nás si môže dovoliť pekne obliekať a obúvať. Preto sa dá zistiť z toho, ako sa šatíte, aj to, aký je váš sociálny status. A teda, aký je váš príjem a zázemie. Pokiaľ sa dobré obliekate a nosíte renomované značky, pôsobí to pozitívne aj na opačné pohlavie. Pre ženu bude vždy príťažlivejší muž, ktorý sa vie o seba postarať a eventuálne zabezpečiť rodinu než niekto, kto si také veci nemôže dovoliť. Hoci sa jedná o povrchné a materialistické vnímanie človeka, má svoje opodstatnenie. Každý si hľadá človeka podľa svojich preferencií. Pokiaľ si niekedy obujete Tommy Hilfiger topánky, investujete do kvality a prestíže.
Tommy Hilfiger začal vo svete módy už v 60. rokoch. Prvotné úspechy sa dostavili až v rokoch 90. Prvá obchodná značka, ktorú si Tommy otvoril sa volala The People´s Place. Stretávali sa tam najmä tínedžeri a miestni diskdžokeji. Nešlo len o obyčajný obchod. Bolo to aj miestom, kde sa mladí ľudia radi stretávali a rozprávali. Značka onedlho skrachovala. To mu umožnilo opäť sa odraziť od dna a započať epochu niečoho veľkého. Značku Tommy Hilfiger založil v roku 1984. O dvadsať rokov na to mala jeho spoločnosť už 5400 zamestnancov. Súčasťou kolekcií pre ženy a mužov sa stali aj Tommy Hilfiger topánky.
Pre Tommyho značku je typické logo s námorníckou modrou na vrchu a spodku doplnené o bielu a červenú farbu uprostred. V logu nesmie chýbať názov Tommy Hilfiger. To je poznávacím znamením kvality a štýlu, ktorý si zamilovali aj Slováci. Tommy Hilfiger topánky sa nosia výlučne do ulíc, pretože patria k mestskému životu. Skvele sa kombinujú s rôznym typom oblečenia. Zvýšte svoj sociálny status aj vy.